SupisKupis
garancia nakupu

FAQ

Často kladené otázky

Zabudol/la som heslo do môjho konta, ako sa prihlásim?

Nové heslo do účtu si môžete vygenerovať cez "Zabudol som heslo". Prihlasovacie meno je Vaša mailová adresa.

Ako môžem objednávku zaplatiť?

Ponúkame bezpečnú platbu prevodom alebo platbu na dobierku.

Omylom som zaslal/a inú sumu. Vadí to?

Uhradená suma musí byť zhodná so sumou v objednávke. Pokiaľ ste zaslali vyššiu sumu, napíšte nám a vrátime Vám preplatok spolu. Pokiaľ ste uhradili nižšiu sumu, celá platba Vám bude automaticky vrátená na váš bankový účet, o čom Vás budeme informovať - v tomto prípade je potrebné uhradiť objednávku ešte raz so správnou sumou, pokiaľ je zľava ešte aktívna.

Omylom som zaslal/a platbu so zlým variabilným symbolom, vadí to?

Bohužial bez variabilného symbolu nevieme Vašu platbu identifikovať. Pokiaľ nás včas upozorníte na nesprávne zadaný variabilný symbol, Vašu platbu preveríme.

Chcem vrátiť tovar v lehote 14 dní od prevzatia. Čo mám robiť?

Doručený tovar je potrebné vrátiť priamo na adresu našich reklamácií. Presný postup vrátenia máte popísaný v reklamačných podmienkach.

Spravil/a som objednávku a tovar mi ešte neprišiel. Kde sa stala chyba?

V prípade, že už je po termíne dodania od doby, kontaktujte nás, preveríme  v akom stave je Vaša objednávka. Na mail info@supiskupis.sk nám prepošlite aj potvrdenie prijatia objednávky.

Neprichádzajú mi od supiskupis.sk žiadne maily, čo mám robiť?

Evidujeme príležitostný problém s doručovaním mailov na niektoré mailové adresy, predovšetkým firemné. Problém je na strane poskytovateľov týchto mailových schránok. Maily väčšinou skončia v spame, respektíve v nevyžiadanej pošte, alebo uviaznu na serveri Vašej mailovej schránky a nie sú doručené vôbec. V takomto prípade si skontrolujte nevyžiadanú poštu.Pokiaľ žiadny mail od nás nenájdete, napíšte nám na info@supiskupis.sk